Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




tisdag 17 augusti 2010

Ännu fler Mei Tai

Här kommer en som är sydd av en vävd långsjal. En Didymos Indio guld som färgats bubbelgumsrosa innan den till slut landade hos mig. Den är mjuk och ingosad och otroligt bekväm att bära i. Självklart skulle den bli en MT.


Nästa är en baby-MT sydd av en gammal 70-talsgardin som jag fyndat på Tradera.

3 kommentarer:

  1. Hade jag bara haft en liten att bära på, skulle jag definitivt beställt en Mei Tai av dig!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Blir inte Mixi trött i benen ibland?:-)

    SvaraRadera