Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




måndag 6 september 2010

Jag har målat

Före
Efter 
Storasyster ska få eget rum och behövde någon slags leksaksförvaring. Samtidigt gör vi om vardagsrummet och fick ett skåp över. Med lite färg blev det så här fint. Det är väl det som kallas återvinning? Nöjd blev hon i alla fall, för det var ju råååsa precis som hon önskat.

2 kommentarer:

  1. Hej Mia,
    Förstår att dottern är nöjd.... urfint.. Hörde av Monica att du hade lite möbler du ville bli av med... Jag tar tacksamt imot det... Problemet är att garaget är fullt av plank just nu för vi bygger carport.... Står det mycket i vägen????
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Ganska mycket i vägen, precis utanför dörren. Å andra sidan har vi haft det så här ett tag och överlever nog ett tag till:-)

    Jag är glad att någon tar hand om möblerna.
    Mvh Mia

    SvaraRadera