Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




måndag 27 september 2010

Vindoverall till skruttan

Jag hade en bit mörkblå manchester liggande och hittade en bit vindpoplin för tio kronor på Ohlssons. Lillskruttan behövde en overall till hösten så jag fodrade med fleece och gjorde muddar av röd muddväv. Blev rätt bra om jag får säga det själv:-)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Den blev ju jättefin! Gulligt med de röda avslutningarna. Du är verkligen duktig!
    Kram från Monica :)

    SvaraRadera
  2. halloj, Hoppas Du kan förlåta en slarva... jag var till sist och hämtade byrån i helgen...Och då var du inte hemma... Vill du ha något för den???? många tack kramar J

    SvaraRadera
  3. Vill absolut inte ha något för byrån.

    Vill du inte ha bokhyllan? Den åker till sopen på onsdag...

    Mvh Maria

    SvaraRadera