Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




söndag 9 januari 2011

Kimono till L

Storebror fick ju en egen kimono och då var det klart att L också skulle ha en. Att det sen tog ett antal månader är en annan femma.

Tygerna har hon själv valt och stolta mamman noterade att prickarna på det gula tyget matchar färgen på frotten alldeles perfekt!

6 kommentarer:

  1. Så himla läckert.... Är du på promenad i Knivsta torsdag, fred, eller lördag??? Jag är i butiken Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag kan väl ta mig en promenad om inte annat:-)

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kimono! Håller med om att färgerna funkar jättebra ihop. Kul att hon valt dem själv!
    Kram Monica mitt över

    SvaraRadera
  4. Hej söta Du, och tack för dina rara ord... kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. fina kimonor, älskar orientkänsla!

    SvaraRadera