Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




onsdag 19 januari 2011

Vårkänslor

Ja, det fick jag idag. Både av solen ute och av den här våriga toppen. Jag hittade beskrivningen här: http://soligaklader.blogspot.com/search/label/Vuxen
och är helt kär. Så otroligt enkelt och roligt att sy ett sånt här plagg. Det går ju att variera i det oändliga också med olika halsringningar, mudd eller inte mudd, osv. Min nästa blir längre, med båtringning och kanske en liten ärm också. Utan mudd därnere blir det i alla fall, för maken tyckte det var lite gravidvarning på den här. Kan ju bero på lilla pluffsmagen iofs. Nåja, det är sånt man får leva med. Lite stoppning kan behövas i den här kylan.

1 kommentar:

  1. Vad fint allt blir! Och roligt att se kort på baren, de är så fina! Kram! Jenny

    SvaraRadera