Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




onsdag 25 maj 2011

Min första Rino!!!

Min!!!
Den här damp ned i min brevlåda idag och jag är sååå glad i den. En äkta snurrkjol.
Rino är en av mina absoluta favoriter. Hon är otroligt begåvad och alla hennes alster andas originalitet, kärlek och genialitet. Hon återanvänder vackra, färgglada tyger och sätter ihop dem till underbara kreationer.

En dag ska jag köpa mig en alldeles egen prästkrage. Måste bara få någon bra ursäkt först. Som ett bröllop eller disputation eller nåt.

I alla fall så är jag mycket nöjd med mitt inköp. Tusen tack!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vill också ha en prästkrage!

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden, härligt att du är nöjd :-)
    Vi får hoppas att det dyker upp nån trevlig fest snart!

    SvaraRadera