Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




onsdag 10 augusti 2011

Fån-fodral

Framsida
Baksida
För en tid sedan fick jag en beställning på ett telefon fodral. Jag fick helt fria händer vad gäller utformningen och först tänkte jag sy ett men sen hittade jag ett kul mönster här. Jag ändrade lite efter eget tycke och jag är supernöjd. Hoppas beställaren också blir det. Jag håller redan på med fodral nummer två. Bara för att det var så kul. Dessutom börjar R sin dagisinskolning idag och jag har fått instruktioner om att ta med något att göra eftersom det blir mycket väntan för min del. Då passar ju virkning bra så jag har laddat med massor av garner.

1 kommentar:

  1. Vad fin den blev med knappen, öglan och namnlappen! Super!
    Hoppas det gick bra för lilla R idag, tänkte på er i morse. Kram Monica

    SvaraRadera