Välkommen till Freezer


En glad amatör, det är jag det. Älskar att sy och pyssla. Ibland blir det riktigt bra och ibland inte så bra, men jag är lika glad för det. För det mesta i alla fall.

Det här är mitt sätt att dokumentera mina alster och samla allt på samma ställe.

Lämna gärna en kommentar så att jag ser att du varit här.




lördag 26 mars 2011

Nya vårgardiner

Jag fyndade en gardinkappa på Tradera. Tyvärr var den för smal för att ensam få pryda mitt köksfönster men "man tager vad man haver" och så blev det så här.

Det ljusgröna tyget med rosa blommor är en mörkläggningsgardin som tidigare varit gardinlängd i vardagsrummet. Det rosa i mitten är från en stuv jag hittat på loppis. Först var jag lite tveksam till färgkombinationen men nu är jag supernöjd. Köket blev mycket mysigare tycker både jag och barnen.

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint! Du lyckas verkligen få ihop många färger så det blir harmoniskt. Det ser bra ut utifrån också, även om man inte ser den översta delen.
    Kram Monicamittemot

    SvaraRadera